Юркевич Ю. С. Застосування кімнатних рекуператорів для вентилювання шкільних приміщень / Ю. С. Юркевич, О. Т. Возняк, О. О. Савченко, Б. І. Гулай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Теорія і практика будівництва. - 2019. - № 912. - С. 199-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPTPB_2019_912_30
Підтримання належних параметрів мікроклімату в класних кімнатах та аудиторіях, які б забезпечували добре самопочуття учнів, є важливим соціальним завданням, оскільки в навчальних закладах молодь проводить значну частину свого часу. Висока концентрація CO2 у приміщеннях класів погіршує самопочуття та знижує працездатність учнів, а також спричиняє недостатнє засвоєння ними навчального матеріалу. Встановлено, що лише механічна припливно-витяжна вентиляція з нормою повітрообміну 30 м<^>3/год на особу забезпечує належні санітарно-гігієнічні умови в приміщеннях класів. Проте в існуючих шкільних спорудах забезпечити такий повітрообмін завдяки централізованим системам вентиляції складно через існуючі архітектурно-будівельні вирішення. Тому в таких об'єктах доцільно застосовувати кімнатні припливно-витяжні рекуператори, причому для досягнення потрібного повітрообміну в класній кімнаті слід встановити від 2 до 7 таких агрегатів. Таку кількість рекуператорів в більшості класних приміщень можна змонтувати лише дещо нижче рівня підвіконника, через що припливне повітря буде подаватися безпосередньо на людину. У зв'язку з цим необхідно перевірити параметри мікроклімату на робочому місці, зокрема рухомість і температуру припливного повітря. Доцільно також встановити аналітичні розрахункові залежності та на їх основі побудувати номограми для інженерних розрахунків.Підтримання належних параметрів мікроклімату в класних кімнатах та аудиторіях, які б забезпечували добре самопочуття учнів, є важливим соціальним завданням, оскільки в навчальних закладах молодь проводить значну частину свого часу. Висока концентрація CO2 у приміщеннях класів погіршує самопочуття та знижує працездатність учнів, а також спричиняє недостатнє засвоєння ними навчального матеріалу. Встановлено, що лише механічна припливно-витяжна вентиляція з нормою повітрообміну 30 м<^>3/год на особу забезпечує належні санітарно-гігієнічні умови в приміщеннях класів. Проте в існуючих шкільних спорудах забезпечити такий повітрообмін завдяки централізованим системам вентиляції складно через існуючі архітектурно-будівельні вирішення. Тому в таких об'єктах доцільно застосовувати кімнатні припливно-витяжні рекуператори, причому для досягнення потрібного повітрообміну в класній кімнаті слід встановити від 2 до 7 таких агрегатів. Таку кількість рекуператорів в більшості класних приміщень можна змонтувати лише дещо нижче рівня підвіконника, через що припливне повітря буде подаватися безпосередньо на людину. У зв'язку з цим необхідно перевірити параметри мікроклімату на робочому місці, зокрема рухомість і температуру припливного повітря. Доцільно також встановити аналітичні розрахункові залежності та на їх основі побудувати номограми для інженерних розрахунків. Цитованість авторів публікації:Юркевич Ю.Возняк О.
Савченко О.
Гулай Б.
Бібліографічний опис для цитування: Юркевич Ю. С. Застосування кімнатних рекуператорів для вентилювання шкільних приміщень / Ю. С. Юркевич, О. Т. Возняк, О. О. Савченко, Б. І. Гулай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Теорія і практика будівництва. - 2019. - № 912. - С. 199-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPTPB_2019_912_30. Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)Юркевич Юрій Степанович (технічні науки)Возняк Орест Тарасович (технічні науки)Савченко Олександр Олександрович (архітектура)Савченко Олена Олексіївна (технічні науки)Гулай Богдан Іванович (технічні науки)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|