Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Балик У. О. Стратегічний вимір концепції соціальної відповідальності бізнесу / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2015. - № 815. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2015_815_4 Розглянуто концепцію соціальної відповідальності підприємства в контексті планування та реалізації стратегії його розвитку. Сьогодні про конкурентоспроможність підприємства свідчить не лише ціна пропонованих продуктів, але й умови виробництва, умови ведення бізнесу. Тому ідея соціальної відповідальності бізнесу передбачає побудову спільної цінності та створення корисності як для самого підприємства, так і для суспільства чи навколишнього середовища. Отже, результатом праці є "зрівноважені" продукти - у розумінні зрівноваженості з короткостроковими цілями господарювальних суб'єктів, що їх пропонують, і довгостроковими цілями суспільної екзистенції, навколишнього середовища. Пояснено, що важливим є не лише як підприємство генерує власні прибутки - важливими є також і шляхи використання зароблених коштів. У практичній площині постає необхідність вказати на причини, які роблять підприємство кращим в очах громадськості на загальному тлі конкурентів. Доведено, що значна частина управлінців сприймає переваги імплементації принципів соціальної відповідальності у практику власних підприємств перш за все у стратегічній перспективі. Обгрунтовано, що концепція соціальної відповідальності виходить за межі функціональної стратегії, сприяючи досягненню стратегічних цілей. Позитивна роль CSR є очевидною також відносно самої методики формування стратегії підприємства. Доведено, що CSR є головним інструментом, який має використовувати підприємство, розробляючи власну стратегію розвитку. Обгрунтовано, що для того, щоб стратегію соціальної відповідальності було належно реалізовано, вона повинна базуватись на справжніх переконаннях власників, керівників і працівників підприємства та бути віддзеркаленням декларованих ними цінностей. Розглянуто ще один вимір конкурентоспроможності, який виникає з концепції CSR, - інноваційність. Тому у розумінні соціально відповідального бізнесу інновація, окрім впровадження нових технологічних рішень у вигляді нових товарів, повинна сприяти також підвищенню якості уже існуючих товарів і послуг, покращанню їх технічних характеристик, удосконаленню методів реалізації стратегії та відповідних процедур. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Балик У. О. Стратегічний вимір концепції соціальної відповідальності бізнесу / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2015. - № 815. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2015_815_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |