Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Chmielecki M. The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method– research results from Poland / M. Chmielecki // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 779. - С. 207-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_779_31 За декілька останніх років соціальні медіа трансформували підхід щодо використання маркетингу. Визначено бар'єрів, які заважають малому та середньому підприємництву використовувати Facebook для їх маркетингових цілей. Надано результати дослідження, проведеного в Лодзькому воєводстві в Польщі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Chmielecki M. The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method– research results from Poland / M. Chmielecki // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 779. - С. 207-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_779_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |