Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Yurynets O. Multi-level marketing strategy for competitiveness ensuring of automobile enterprises / O. Yurynets, O. Tomyuk // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 779. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_779_23 Запропоновано алгоритм розроблення багаторівневої маркетингової стратегії для автомобілебудівних підприємств з метою забезпечення конкурентоспроможності їх продукції. Проаналізовано існуючі та запропоновано найефективніші методи оцінки актуальної стратегії. Проаналізовано попередні дослідження щодо визначення показників ефективності маркетингової стратегії. Виділено актуальні ринкові тенденції та визначено можливі перешкоди на шляху реалізації розробленої багаторівневої стратегії. Охарактеризовано специфіку процесу встановлення стратегічних цілей підприємства. Проаналізовано та запропоновано форми використання інструментів комплексу маркетингу на кожному рівні маркетингової стратегії, які будуть найефективнішими у процесі її реалізації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Yurynets O. Multi-level marketing strategy for competitiveness ensuring of automobile enterprises / O. Yurynets, O. Tomyuk // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 779. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_779_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |