Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Kuzjo N. E. The use of economic-mathematical modeling and modern technologies in the optimization of enterprise’s marketing distribution policy / N. E. Kuzjo, N. S. Kosar // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 779. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_779_12 Проаналізовано основні підходи до формування каналів розподілу продукції підприємства, досліджено етапи розроблення стратегії каналу збуту. Проаналізовано сучасні тенденції у розвитку каналів збуту, які пов'язані з прямим маркетингом. Розглянуто процеси розроблення, ведення та використання баз даних покупців, постачальників і посередників з метою встановлення та розвитку контактів з ними, недоліки та переваги використання баз даних. Обгрунтовано доцільність використання економіко-математичного моделювання для оптимізації маркетингової політики розподілу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kuzjo N. E. The use of economic-mathematical modeling and modern technologies in the optimization of enterprise’s marketing distribution policy / N. E. Kuzjo, N. S. Kosar // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 779. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_779_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |