Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Чухрай Н. І. Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства / Н. І. Чухрай, І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2013. - № 754. - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_35 Визначено чинники впливу на структуру організування контролінгу маркетингу, розроблено форми виокремлення осередків відповідальності за маркетинг. Зазначено умови успішного впровадження системи контролінгу маркетингової та збутової діяльності на промисловому підприємстві. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чухрай Н. І. Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства / Н. І. Чухрай, І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2013. - № 754. - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |