Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Новаківський І. І. 
Засади формування інформаційного простору структурних бізнес-оболонок / І. І. Новаківський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2013. - № 754. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_10
Проаналізовано розвиток корпоративних організаційних структур в інформаційну епоху. За умов глобалізації, швидких технологічних змін і диверсифікації ринкових зв'язків відбувається якісне перетворення традиційної корпоративної організаційної моделі, яка базується на вертикальній інтеграції та ієрархічному управлінні. Створюючи розгалужену мережу зв'язків, великі корпорації прагнуть посилювати свій вплив і контроль над малим і середнім бізнесом, не знижуючи його ефективності. Адже саме малий і середній бізнес є життєздатнішим, насамперед у сферах впровадження гнучкої спеціалізації та інновацій. Перетворення відбуваються за допомогою формування гетерархічних глобалізованих мереж зв'язків між великими корпоративними структурами, їх дочірніми підприємствами, філіями, середнім і малим бізнесом. Такі нові форми структурних бізнес-оболонок охоплює сукупність господарюючих суб'єктів із різним рівнем підпорядкованості, а також системи взаємозв'язків цих суб'єктів між собою і з корпоративним центром. Партнерство в мережі є усвідомленою метою, в межах якої учасники повинні узгодити та прийняти рівень відкритості, взаємозалежності і пропорційної інтенсивності участі. В основу кожної структурної бізнес-оболонки покладено формування інформаційного простору, спрямованого на забезпечення збалансованості взаємодії учасників мережі. Така взаємодія учасників структурної бізнес-оболонки підпорядковується чітким правилам, якими передбачено дорадче втручання віртуального координатора розгорнутого корпоративного інформаційного простору.
  Повний текст PDF - 1.539 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Новаківський І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Новаківський І. І. Засади формування інформаційного простору структурних бізнес-оболонок / І. І. Новаківський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2013. - № 754. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Новаківський Ігор Іванович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського