Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Чухрай Н. І. Оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства / Н. І. Чухрай, З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2017. - № 862. - С. 268-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2017_862_39 Розкрито концепцію, зміст та принципи оцінювання ефективності маркетингової стратегії відповідно до етапу життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства. Обгрунтовано застосування відповідних показників та методів оцінювання ефективності маркетингової стратегії на цих етапах. Встановлено відповідність між характером маркетингових стратегій та етапами життєвого циклу підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чухрай Н. І. Оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства / Н. І. Чухрай, З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2017. - № 862. - С. 268-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2017_862_39.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |