Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Горбаль Н. І. Особливості та тенденції розвитку мобільного маркетингу / Н. І. Горбаль, М. М. Куян, Ю. О. Горбаль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2016. - № 851. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2016_851_4 Розкрито сутнісні характеристики, технології та інструменти мобільного маркетингу, наведено окремі приклади його використання. Проаналізовано витрати на мобільний маркетинг у різних країнах світу та наведено їхні прогнози до 2019 р., що засвідчили високу динамічність розвитку такого маркетингу. Досліджено тенденції використання та перспективи мобільного маркетингу в Україні. Наведено окремі рекомендації під час застосування мобільного маркетингу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбаль Н. І. Особливості та тенденції розвитку мобільного маркетингу / Н. І. Горбаль, М. М. Куян, Ю. О. Горбаль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2016. - № 851. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2016_851_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |