Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Ясінська Ю. Р. Комплексна програма комунікацій підприємства із громадськістю як інструмент впливу на його ділову репутацію / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 835. - С. 112-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_18 Розглянуто ділову репутацію підприємства як процес і результат взаємодії підприємства з громадськістю, який залежить від цілеспрямованого планування комунікацій підприємства. Розглянуто різноманітні підходи щодо сегментування груп громадськості підприємства, визначено особливості їх взаємозв'язку з підприємством. Розроблено комплекс напрямків впливу підприємства на групи громадськості, зокрема, за допомогою організації кадрової політики та корпоративних комунікацій підприємства, організації особистих і групових зустрічей керівників підприємства, підготовки звітно-інформаційної документації, проектів соціально-економічного розвитку місцевостей розміщення підприємства, моделювання систем лояльності для постійних покупців. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ясінська Ю. Р. Комплексна програма комунікацій підприємства із громадськістю як інструмент впливу на його ділову репутацію / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 835. - С. 112-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |