Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Ясінська Ю. Р. Віртуальний імідж підприємства / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 198-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_29 Розглянуто можливості Всесвітньої мережі Інтернет як сучасного каналу комунікації підприємства у бізнес-середовищі, що надає можливість йому здобути нові конкурентні переваги на ринку. Планування та здійснення Інтернет-комунікацій повинно проводитися за запропонованим певним алгоритмом, і називається механізмом створення віртуального іміджу підприємства за допомогою управління його віртуальним представництвом у мережі Інтернет. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ясінська Ю. Р. Віртуальний імідж підприємства / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 198-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |