Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Ясінська Ю. Р. 
Віртуальний імідж підприємства / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 198-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_29
Розглянуто можливості Всесвітньої мережі Інтернет як сучасного каналу комунікації підприємства у бізнес-середовищі, що надає можливість йому здобути нові конкурентні переваги на ринку. Планування та здійснення Інтернет-комунікацій повинно проводитися за запропонованим певним алгоритмом, і називається механізмом створення віртуального іміджу підприємства за допомогою управління його віртуальним представництвом у мережі Інтернет.
  Повний текст PDF - 219.527 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ясінська Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ясінська Ю. Р. Віртуальний імідж підприємства / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 198-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського