Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Дума О. І. Розроблення методології створення нових туристичних продуктів в умовах конкурентного ринку / О. І. Дума, Б. Б. Пашко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_20 Охарактеризовано поведінку споживачів під час купівлі товару; визначено, які типи споживачів є у туристичній галузі; описано процес просування на ринок товару-новинки; окреслено ключові вимоги ринку щодо створення нових туристичних продуктів. Розроблено методологію створення нових туристичних продуктів за умов конкурентного ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дума О. І. Розроблення методології створення нових туристичних продуктів в умовах конкурентного ринку / О. І. Дума, Б. Б. Пашко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |