Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Горбаль Н. І. 
Особливості, тенденції розвитку реклами в різних країнах світу / Н. І. Горбаль, І. М. Єфременко, Н. В. Хомутник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2014. - № 797. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2014_797_7
Розглянуто сутність, значення, цілі та види реклами, зокрема інформативну, спонукальну та рекламу-нагадування. Проаналізовано особливості здійснення та сприйняття реклами споживачами в різних країнах світу, зокрема США, Великобританії, Франції, Німеччині, Японії, Китаї та Україні, та досліджено світові витрати на рекламу та їх тенденції і прогнози за окремими регіонами. Наведено прогностичні дані зростання одного з найдинамічніших ринків - інтернет-реклами - в світі до 2018 р., згідно з якою очікується, що в 2018 р. на неї буде витрачено понад 200 млрд дол. Наведено 10 найкращих світових рекламних агентств за версією журналу Forbes. Виділено такі ключові особливості та тенденції розвитку світового ринку рекламних послуг: технологічне та технічне ускладнення реклами; процеси концентрації рекламної діяльності; зростання впливу на ринку рекламних послуг рекламодавців. Проаналізовано особливості становлення та функціонування вітчизняного рекламного ринку.
  Повний текст PDF - 188.729 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горбаль Н.
  • Єфременко І.
  • Хомутник Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горбаль Н. І. Особливості, тенденції розвитку реклами в різних країнах світу / Н. І. Горбаль, І. М. Єфременко, Н. В. Хомутник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2014. - № 797. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2014_797_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Горбаль Наталія Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського