Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Гудзь Ю. Ф. 
Теоретичне позиціювання бенчмаркінгової стратегії підприємтва / Ю. Ф. Гудзь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 778. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_778_5
Відображено теоретичні положення та методичні основи бенчмаркінгової стратегії (БС) підприємства. Узагальнено зарубіжний досвід розвитку теоретичного підгрунтя прикладних аспектів бенчмаркінгу, розкрито суть цього поняття. Проаналізовано базові положення концептуальних підходів обгрунтування доцільності застосування БС зростання економічного потенціалу підприємства. Розроблено блокову схему формування БС підприємства.
  Повний текст PDF - 292.24 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гудзь Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гудзь Ю. Ф. Теоретичне позиціювання бенчмаркінгової стратегії підприємтва / Ю. Ф. Гудзь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 778. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_778_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гудзь Юрій Федорович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського