Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Гудзь Ю. Ф. Теоретичне позиціювання бенчмаркінгової стратегії підприємтва / Ю. Ф. Гудзь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 778. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_778_5 Відображено теоретичні положення та методичні основи бенчмаркінгової стратегії (БС) підприємства. Узагальнено зарубіжний досвід розвитку теоретичного підгрунтя прикладних аспектів бенчмаркінгу, розкрито суть цього поняття. Проаналізовано базові положення концептуальних підходів обгрунтування доцільності застосування БС зростання економічного потенціалу підприємства. Розроблено блокову схему формування БС підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гудзь Ю. Ф. Теоретичне позиціювання бенчмаркінгової стратегії підприємтва / Ю. Ф. Гудзь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 778. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_778_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |