Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Кисіолек А. 
Дослідження онлайн маркетингу у вищих освітніх закладах Польщі та України / А. Кисіолек, O. Карий, O. Прокопенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_16
Процес цифрової трансформації маркетингу має вплив на кожну організацію, яка функціонує на ринку. Особливий статус серед них займають вищі освітні заклади, клієнти яких представлені цифровим поколінням. У статті викладені результати досліджень, присвячених використанню інтернету у маркетингових цілях, зокрема онлайн-рекламі, вищими освітніми закладами Польщі та України. За результатами дослідження, однією з домінуючих форм електронної реклами є різні форми візуалізації, особливо в форматі відео. Вищі освітні заклади вважають соціальні медіа надзвичайно важливою сферою маркетингової діяльності і електронне таргетування, як правило, здійснюється з використанням геолокації та демографічного націлювання.
  Повний текст PDF - 383.663 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кисіолек А.
  • Карий O.
  • Прокопенко O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кисіолек А. Дослідження онлайн маркетингу у вищих освітніх закладах Польщі та України / А. Кисіолек, O. Карий, O. Прокопенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського