Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Naumik-Gladka K. Relationship of competitiveness of entrepreneurship and internet-marketing / K. Naumik-Gladka, O. Ptashchenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_18 Проаналізовано сучасний стан формування інформаційної економіки в Україні, зроблено обгрунтовані висновки щодо розгляду наданого питання. Виокремлено взаємозв'язок розвитку інформаційного простору з появою новітніх комунікаційних інструментів у маркетингу. Таким комунікаційним інструментом сьогодні є інтернет-маркетинг. Інтернет-маркетинг передусім надає споживачеві можливість одержати інформацію про товари. Будь-який потенційний споживач може, використовуючи Інтернет, одержати інформацію про товар, а також купити його. Хоча, якщо там не буде інформації про один товар, або він її не знайде, то, швидше за все він придбає інший товар у конкурента. Застосування методів інтернет-маркетингу націлене на економію коштів (на заробітній платі працівників відділів продажів і на рекламі), а також на розширення діяльності компаній (перехід із локального ринку на національний і міжнародний ринок). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Naumik-Gladka K. Relationship of competitiveness of entrepreneurship and internet-marketing / K. Naumik-Gladka, O. Ptashchenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |