Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Reshetnikova I. Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies / I. Reshetnikova, M. Sahaidak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_12 Обгрунтовано доцільність багатоканальним маркетингового інструменту (БКМІ) в діяльності компаній, що надають логістичні послуги. Визначено значення багатоканального маркетингу і сфери його використання, що узагальнює БКМІ. Увагу приділено визначенню та обгрунтуванню провідної ролі персоналу логістичних підприємств, який безпосередньо контактує з клієнтами, у встановленні та підтримці зв'язку з усіма сторонами з метою творення клієнтського ланцюжка створення цінності у логістичному сервісі. Запропоновано схему взаємодії контактного персоналу логістичних компаній на різних ієрархічних рівнях і взаємодію персоналу з контактною аудиторією. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Reshetnikova I. Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies / I. Reshetnikova, M. Sahaidak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |