Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Бочко О. Ю. 
Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період / О. Ю. Бочко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 846. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_846_6
Обгрунтовано процес визначення ефективності маркетингової діяльності (МД), виявлено основні чинники, які впливають на її рівень. Запропоновано визначати ефективність маркетингу на основі бальних оцінок. Доведено, що МД характеризується не тільки співвідношенням витрачених і одержаних фінансових результатів, а й інших чинників маркетингового внутрішнього та зовнішнього середовищ, які можуть впливати на результат (наприклад, обсяги реалізації, прибуток, рентабельність тощо). В процесі дослідження запропоновано етапність здійснення та алгоритм оцінювання ефективної МД.
  Повний текст PDF - 217.976 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бочко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бочко О. Ю. Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період / О. Ю. Бочко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 846. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_846_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бочко Олена Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського