Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Zakharchyn H. Applying marketing principles in human resourches management in the current context / H. Zakharchyn, N. Lyubomudrova // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2015. - № 833. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2015_833_5 Висвітлено основні аспекти управління персоналом через призму маркетингу, окреслено сучасні реалії, які впливатимуть на формування новітніх концепцій і вибір ефективного інструментарію маркетингу в управлінні персоналом. Акцентовано на особливостях функцій, принципів і завдань маркетингу персоналу відповідно до ключових пріоритетів розвитку суспільства, економіки. Людська праця й інтелектуальний потенціал розглядаються через призму культурологічного фактора, який визначає поведінку на ринку усіх зацікавлених суб'єктів. Обгрунтовано доцільність формування субкультури маркетингу в системі організаційної культури. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zakharchyn H. Applying marketing principles in human resourches management in the current context / H. Zakharchyn, N. Lyubomudrova // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2015. - № 833. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2015_833_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |