Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Довгунь О. С. Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів / О. С. Довгунь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2015. - № 833. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2015_833_4 Досліджено сучасні маркетингові підходи для підприємств у контексті формування лояльності клієнтів. Обгрунтовано важливість маркетингу аналітичного, контент-маркетингу, сфери управління продуктом та управління відносинами "В2В". Вказано на необхідність не лише впровадження СRM, а й ефективного використання цієї системи. Охарактеризовано види маркетингових витрат, за якими підприємства за сучасних ринкових умов мали б проводити диференціацію. Зроблено висновки щодо можливостей розвитку маркетингу з метою утримання конкурентних позицій підприємствами, враховуючи застосування наукових методик. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Довгунь О. С. Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів / О. С. Довгунь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2015. - № 833. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2015_833_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |