Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Решетнікова І. Л. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності / І. Л. Решетнікова, Г. С. Решетнікова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 293-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_46 Узагальнено теоретичні підходи щодо можливості використання національної ідентичності бренда для просування продукту на глобальних ринках. Досліджено сприйняття образу Франції та глобальних марок з французькою ідентичністю українськими споживачами і те, наскільки є сумісним "культурний каркас" товарів і марок із сильною французькою ідентичністю з культурними цінностями та традиціями українців. Визначено, для яких товарних категорій доцільно застосовувати розширення "території марки "Франція". Розроблено рекомендації щодо просування французьких товарів на український ринок. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Решетнікова І. Л. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності / І. Л. Решетнікова, Г. С. Решетнікова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 293-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |