Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Лень Т. В. Теоретико-методологічні засади маркетингу персоналу на підприємстві / Т. В. Лень // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_31 Розглянуто різноманітні підходи та погляди на визначення теоретичної сутності дефініції "маркетинг персоналу" і вітчизняними, і зарубіжними вченими. Відображено основні засади концепції маркетингу персоналу, особливості маркетингової діяльності із задоволення потреб у персоналі. Проаналізовано його і функції на основі елементів концепції маркетингу персоналу. Сформовано комплекс можливих джерел залучення персоналу та наведено їх переваги та недоліки. Обгрунтовано елементи ефективної та успішної реалізації маркетингу персоналу на підприємстві. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лень Т. В. Теоретико-методологічні засади маркетингу персоналу на підприємстві / Т. В. Лень // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |