Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Герасимчук В. Г. 
Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_11
Систематизовано напрацювання вчених у формуванні теорії поведінки споживача, концепції соціально-етичного маркетингу. Апробовано гіпотезу про вплив економічних ефектів на зміни в якості життя, стан соціального розвитку держави. Удосконалено ключові положення маркетингової теорії як основи реструктуризації процесів виробництва, розподілу, обміну та споживання товарів і послуг. Розроблено методичні підходи до забезпечення реалізації принципів соціально-етичного маркетингу на засадах узгодження інтересів виробника, споживача і суспільства.
  Повний текст PDF - 194.588 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Герасимчук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Герасимчук В. Г. Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Герасимчук Василь Гнатович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського