Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Howaniec H. B. CSR as an element of based-value marketing. implementation of corporate social responsibility by the danone group in Poland / H. B. Howaniec // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 232-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_38 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Howaniec H. B. CSR as an element of based-value marketing. implementation of corporate social responsibility by the danone group in Poland / H. B. Howaniec // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 232-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_38. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |