Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Зорін В. Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання / В. Зорін, В. Бандура, Р. Храбатин, М. Пасєка, Н. Пасєка // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2016. - № 853. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2016_853_19 Розглянуто емпіричний метод визначення оптимального часу тестування знань студентів. Цей час визначається статистично з використанням методу Хіммельблау, тобто виключення аномальних значень. Визначено час проведення тестування для студентів різного рівня підготовки. Розроблено власний тест для вдосконалення розрахунків часу тестування. Адже час, наданий на тестування, впливає на саме тестування та на коректність оцінювання студента з тієї чи іншої дисципліни. Для цього висунуто певну гіпотезу, проведено статистичне дослідження, розроблено математичну модель. Після проведеної роботи та корегування програмного продукту визначено та математично обгрунтовано оптимальний час роботи студента. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зорін В. Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання / В. Зорін, В. Бандура, Р. Храбатин, М. Пасєка, Н. Пасєка // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2016. - № 853. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2016_853_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |