Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Сташевський З. П. Значення моделей компетенцій у системі управління освітнім проектом підготовки фахівця з інформаційної безпеки / З. П. Сташевський, Ю. І. Грицюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2013. - № 775. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2013_775_12 Проаналізовано моделі компетенцій і визначено їх значення в системі управління освітнім проектом підготовки фахівців з інформаційної безпеки (ІБ), яка враховує потреби ринку в них і вимоги зацікавлених організацій до таких співробітників. Визначено, що профіль компетенцій не статичний - він має властивість змінюватись залежно від ринку працівників, розвитку інформаційних технологій, зі зміною навчальних матеріалів тощо, тому система управління підготовкою фахівців з ІБ є динамічною та потребує постійного оновлення. Проаналізовано види структур компетенцій, вибрано серед них найпрогресивнішу стосовно потреб структурних підрозділів ДСНС України, повну універсальну структуру компетенцій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сташевський З. П. Значення моделей компетенцій у системі управління освітнім проектом підготовки фахівця з інформаційної безпеки / З. П. Сташевський, Ю. І. Грицюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2013. - № 775. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2013_775_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |