Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Басюк Т. М. Пошукове просування комерційних інтернет-ресурсів / Т. М. Басюк, А. С. Василюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформаційні системи та мережі. - 2018. - № 887. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2018_887_3 Розглянуто основні способи просування комерційних інтернет-ресурсів і наведено особливості їх реалізації в процесі популяризації. Проаналізовано поняття "конверсія інтернет-ресурсу"; розроблено алгоритм оцінювання її рівня та визначено внутрішні та зовнішні чинники, що сприяють пошуковому просуванню у комерційному сегменті. Наведено особливості оцінювання репутації інтернет-ресурсів та розроблено схему та надано рекомендації щодо її застосування під час популяризації. Проаналізовано найвідоміші ресурси для оцінювання репутації (Falcon Social, Wobot, Youscan, Safe Online Reputation, Socialbakers), застосування яких сприятиме збільшенню кількості цільових відвідувачів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Басюк Т. М. Пошукове просування комерційних інтернет-ресурсів / Т. М. Басюк, А. С. Василюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформаційні системи та мережі. - 2018. - № 887. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2018_887_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |