Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Берко А. Ю. 
Лінгвістичний аналіз текстового комерційного контенту / А. Ю. Берко, В.А. Висоцька, Л. В. Чирун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформаційні системи та мережі. - 2015. - № 814. - С. 203-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2015_814_23
Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонована модель надає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції (СЕКК) і реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу комерційного контенту. Процес проектування та створення СЕКК за результатами Інтернет-маркетингу є ітеративним і містить у своєму складі низку етапів від аналізу, проектування, розроблення плану до створення прототипу та експериментальних випробувань, починаючи з формування специфікацій, верстання, створення шаблону контенту, формування контенту та його подальше розміщення згідно з структурою сайта. На початкових етапах до визначення функціональних вимог і початку процесу розроблення до процесу залучають кінцевих користувачів за допомогою листків опитування, альтернатив проектування і прототипів різного ступеня готовності. Без значних зусиль збирають цінну інформацію, одночасно викликаючи у користувачів відчуття безпосередньої участі в процесі проектування та завойовуючи їх довіру. Проаналізовано способи та моделі послідовності опрацювання інформаційних ресурсів у СЕКК і виділено основні закономірності переходу від процесів формування комерційного контенту до його реалізації. Створено формальну модель систем електронної комерції, що надало змогу реалізувати етапи життєвого циклу комерційного контенту. Розроблено формальні моделі опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції, що надало змогу створити узагальнену типову архітектуру СЕКК. Запропоновано узагальнену типову архітектуру СЕКК, що надало змогу реалізувати процеси формування, управління та реалізації комерційного контенту.
  Повний текст PDF - 626.487 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Берко А.
  • Висоцька В.
  • Чирун Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Берко А. Ю. Лінгвістичний аналіз текстового комерційного контенту / А. Ю. Берко, В.А. Висоцька, Л. В. Чирун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформаційні системи та мережі. - 2015. - № 814. - С. 203-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2015_814_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Берко Андрій Юліанович (технічні науки)
  • Висоцька Вікторія Анатоліївна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського