Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Ягольник М. В. Архітектурна освіта і творчі спілки (на прикладі Львівської організації НСАУ і Львівської політехніки) / М. В. Ягольник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Архітектура. - 2018. - № 895. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPARX_2018_895_24 Розглянуто проблему ефективного поєднання архітектурної науки, освіти й архітектурної практики, що є надзвичайно актуальним для нашої держави. Дві гілки архітектурної діяльності - навчально-наукова та практична недостатньо взаємодіють між собою. На початку XXI ст. питання синтезу діяльності вищої архітектурної освіти і вирішення завдання творчих спілок відображається і в публікаціях у професійній архітектурній пресі, й у програмних документах Національної спілки архітекторів України. Однак методів і засобів поєднання в єдине гармонійне ціле завдань архітектурної освіти і науки, архітектурної практики поки що не вироблено. Як один із заходів для налагодження зв'язків архітектурної науки і практики запропоновано проведення виставки для інтегрованого й одночасного обміну інформацією з усіх ділянок архітектури і будівництва - "ЕКСПО-Політехніка", яка може стати єдиним експозиційним простором для пропагування новітніх досягнень науки і техніки, продуктів, створених науково-дослідними підрозділами Львівської політехніки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ягольник М. В. Архітектурна освіта і творчі спілки (на прикладі Львівської організації НСАУ і Львівської політехніки) / М. В. Ягольник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Архітектура. - 2018. - № 895. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPARX_2018_895_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |