Наукова періодика України | Вісник Львівського університету | ||
Ярмолович В. Особливості формування структури управління маркетингом на регіональному ринку туристичних послуг / В. Ярмолович // Вісник Львівського університету. Серія : Міжнародні відносини. - 2012. - Вип. 29(1). - С. 229-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mv_2012_29%281%29__29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ярмолович В. Особливості формування структури управління маркетингом на регіональному ринку туристичних послуг / В. Ярмолович // Вісник Львівського університету. Серія : Міжнародні відносини. - 2012. - Вип. 29(1). - С. 229-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mv_2012_29(1)__29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |