М’яснянкіна Л. 
Структурні типи надфразних єдностей у рекламному дискурсі / Л. М’яснянкіна // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2014. - Вип. 39(2). - С. 318-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2014_39%282%29__45
  Повний текст PDF - 285.125 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • М’яснянкіна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    М’яснянкіна Л. Структурні типи надфразних єдностей у рекламному дискурсі / Л. М’яснянкіна // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2014. - Вип. 39(2). - С. 318-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2014_39(2)__45.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського