Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ


Лисиця Н. М. 
Емоції в рекламі як стимул до зв’язку з громадськістю / Н. М. Лисиця // Вісник університету внутрішніх справ. - 1999. - Вип. 5. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1999_5_48
  Повний текст PDF - 116.052 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лисиця Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лисиця Н. М. Емоції в рекламі як стимул до зв’язку з громадськістю / Н. М. Лисиця // Вісник університету внутрішніх справ. - 1999. - Вип. 5. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1999_5_48.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського