Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ | ||
Лисиця Н. М. Емоції в рекламі як стимул до зв’язку з громадськістю / Н. М. Лисиця // Вісник університету внутрішніх справ. - 1999. - Вип. 5. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1999_5_48 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лисиця Н. М. Емоції в рекламі як стимул до зв’язку з громадськістю / Н. М. Лисиця // Вісник університету внутрішніх справ. - 1999. - Вип. 5. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1999_5_48. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |