Наукова періодика України | Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди | ||
Мельник А. А. Розвиток соціального інтелекту дітей шкільного віку засобами корекційно-розвивальної програми / А. А. Мельник // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(1). - С. 163-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45%281%29__19 Проведено теоретико-методологічний аналіз і наведено результати експериментального дослідження розвитку соціального інтелекту дітей шкільного віку. Розкрито зміст складових когнітивного, емоційного та поведінкового компонентів соціального інтелекту, досліджено закономірності впливу на особливості прояву цих складових вікових особливостей дітей молодшого, середнього та старшого шкільного віку, виявлено факторну структуру соціального інтелекту. Запропоновано корекційну програму розвитку певних складових соціального інтелекту дітей шкільного віку в залежності від особливостей розвитку цих складових у різних вікових періодах, здійснено її апробацію та визначено загальні тенденції можливостей розвитку складових когнітивного, емоційного та поведінкового компонентів соціального інтелекту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельник А. А. Розвиток соціального інтелекту дітей шкільного віку засобами корекційно-розвивальної програми / А. А. Мельник // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(1). - С. 163-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45(1)__19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |