Наукова періодика України Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди


Грицук О. В. 
Психологічний тренінг як засіб розвитку емоційної сфери та профілактики емоційного вигорання вчителів / О. В. Грицук // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 43(1). - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_43%281%29__12
Розроблено тренінгову програму профілактики емоційного вигорання вчителів. Описано методи та вправи на усунення особистісних перешкод і бар’єрів психофізичного апарату та бажаний результат від їх виконання. Вивчено можливості психологічного впливу на компоненти синдрому емоційного вигорання вчителів. Наведено критерії покращання психічного здоров’я на рівні процесів самопізнання, саморозкриття та самовираження. Доведено доцільність використання запропонованої методики для корекції психофізіологічного стану вчителів та соціальної адаптації. Зосереджено увагу на необхідності формування у свідомості педагогів чітких конструктивних стратегій професійного та особистісного спілкування. Подано таблицю вправ на усунення перешкод психофізичного апарату в учителів.Разработана тренинговая программа профилактики эмоционального выгорания учителей. Описаны методы и упражнения для устранения личностных препятствий и барьеров психофизического аппарата и желаемый результат от их выполнения. Изучены возможности психологического воздействия на компоненты синдрома эмоционального выгорания учителей. Приведены критерии улучшения психического здоровья на уровне процессов самопознания, самораскрытия и самовыражения. Доказана целесообразность использования предложенной методики для коррекции психофизиологического состояния учителя и социальной адаптации. Сосредоточено внимание на необходимости формирования в сознании педагогов четких конструктивных стратегий профессионального и личностного общения. Дана таблица упражнений по устранению препятствий психофизического аппарата в учителей.Developed is a training program for the prevention of teachers’ emotional burnout syndrome. Described are the methods and exercises to eliminate obstacles and barriers of personal psycho-physical apparatus and the desired result from their implementation. Explored is the psychological impact on the components of burnout teachers. Given are the criteria of improving mental health at the level of the processes of self-knowledge, self-discovery and self-expression. Proved is the expediency of using the proposed technique for the correction of psycho-physiological state of teachers and their social adaptation. Attention is focused on the need to create in the minds of teachers clear design strategies of personal and professional communication. Filed is the table of exercises to eliminate obstacles psychophysical apparatus for teachers.
  Повний текст PDF - 133.004 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Грицук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Грицук О. В. Психологічний тренінг як засіб розвитку емоційної сфери та профілактики емоційного вигорання вчителів / О. В. Грицук // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 43(1). - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_43(1)__12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського