Наукова періодика України Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди


Панфілова Г. Б. 
Динаміка Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях / Г. Б. Панфілова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 41. - С. 150-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_41_19
Досліджено динаміку Я-концепції особистості студентів на різних етапах розвитку ускладненої життєвої ситуації з урахуванням гендерних особливостей, курсу, успішності навчання та спеціальності, яку студенти здобувають. Типовим видом ускладненої ситуації в студентському віці є екзаменаційна сесія. Визначено динамічні та стабільні показники Я-концепції в ускладненій ситуації. Встановлено співвідношення складових Я-концепції, які утворюють три фактори: самоставлення, песимізму й оптимізму. Виявлено три типи самоставлення та чотири типи самооцінки студентів в ускладнених життєвих ситуаціях.
  Повний текст PDF - 157.914 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Панфілова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Панфілова Г. Б. Динаміка Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях / Г. Б. Панфілова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 41. - С. 150-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_41_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського