Наукова періодика України | Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди | ||
Панфілова Г. Б. Динаміка Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях / Г. Б. Панфілова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 41. - С. 150-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_41_19 Досліджено динаміку Я-концепції особистості студентів на різних етапах розвитку ускладненої життєвої ситуації з урахуванням гендерних особливостей, курсу, успішності навчання та спеціальності, яку студенти здобувають. Типовим видом ускладненої ситуації в студентському віці є екзаменаційна сесія. Визначено динамічні та стабільні показники Я-концепції в ускладненій ситуації. Встановлено співвідношення складових Я-концепції, які утворюють три фактори: самоставлення, песимізму й оптимізму. Виявлено три типи самоставлення та чотири типи самооцінки студентів в ускладнених життєвих ситуаціях. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Панфілова Г. Б. Динаміка Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях / Г. Б. Панфілова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 41. - С. 150-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_41_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |