Наукова періодика України Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди


Дроботенко М. О. 
Зміст і значення формулювання філософії викладання у професійній діяльності учителя-освітнього філософа / М. О. Дроботенко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2017. - Вип. 49. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2017_49_6
  Повний текст PDF - 389.87 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дроботенко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дроботенко М. О. Зміст і значення формулювання філософії викладання у професійній діяльності учителя-освітнього філософа / М. О. Дроботенко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2017. - Вип. 49. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2017_49_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дроботенко Мар'яна Олександрівна (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського