Наукова періодика України | Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди | ||
Дроботенко М. О. Зміст і значення формулювання філософії викладання у професійній діяльності учителя-освітнього філософа / М. О. Дроботенко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2017. - Вип. 49. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2017_49_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дроботенко М. О. Зміст і значення формулювання філософії викладання у професійній діяльності учителя-освітнього філософа / М. О. Дроботенко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2017. - Вип. 49. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2017_49_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |