Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Шамара І. М. 
Мерчандайзинг і його роль в сучасному ресторанному господарстві / І. М. Шамара // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2017. - Вип. 6. - С. 212-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2017_6_34
  Повний текст PDF - 235.334 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шамара І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шамара І. М. Мерчандайзинг і його роль в сучасному ресторанному господарстві / І. М. Шамара // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2017. - Вип. 6. - С. 212-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2017_6_34.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шамара Ірина Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського