Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Шедякова Т. Е. 
Бренд-менеджмент как маркер эффективности современного предприятия / Т. Е. Шедякова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2017. - Вип. 6. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2017_6_22
  Повний текст PDF - 184.595 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шедякова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шедякова Т. Е. Бренд-менеджмент как маркер эффективности современного предприятия / Т. Е. Шедякова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2017. - Вип. 6. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2017_6_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського