Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | ||
Шедякова Т. Е. Бренд-менеджмент как маркер эффективности современного предприятия / Т. Е. Шедякова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2017. - Вип. 6. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2017_6_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шедякова Т. Е. Бренд-менеджмент как маркер эффективности современного предприятия / Т. Е. Шедякова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2017. - Вип. 6. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2017_6_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |