Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Афенченко Г. В. 
Концепція соціально-етичного маркетингу: недоліки впровадження та перспективи розвитку в туризмі / Г. В. Афенченко, Н. В. Шумлянська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2016. - Вип. 5. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2016_5_29
  Повний текст PDF - 177.899 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Афенченко Г.
  • Шумлянська Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Афенченко Г. В. Концепція соціально-етичного маркетингу: недоліки впровадження та перспективи розвитку в туризмі / Г. В. Афенченко, Н. В. Шумлянська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2016. - Вип. 5. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2016_5_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського