Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | ||
Афенченко Г. В. Концепція соціально-етичного маркетингу: недоліки впровадження та перспективи розвитку в туризмі / Г. В. Афенченко, Н. В. Шумлянська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2016. - Вип. 5. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2016_5_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Афенченко Г. В. Концепція соціально-етичного маркетингу: недоліки впровадження та перспективи розвитку в туризмі / Г. В. Афенченко, Н. В. Шумлянська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2016. - Вип. 5. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2016_5_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |