Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | ||
Evtushenko A. V. The sensory marketing in the tourism business as the latest technology in the tourism product promotion / A. V. Evtushenko // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2013. - № 1086, Вип. 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2013_1086_2_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Evtushenko A. V. The sensory marketing in the tourism business as the latest technology in the tourism product promotion / A. V. Evtushenko // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2013. - № 1086, Вип. 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2013_1086_2_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |