Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Evtushenko A. V. 
The sensory marketing in the tourism business as the latest technology in the tourism product promotion / A. V. Evtushenko // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2013. - № 1086, Вип. 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2013_1086_2_30
  Повний текст PDF - 184.293 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Evtushenko A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Evtushenko A. V. The sensory marketing in the tourism business as the latest technology in the tourism product promotion / A. V. Evtushenko // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2013. - № 1086, Вип. 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2013_1086_2_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського