Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Данько Н. І. 
Брендінг як напрям вдосконалення рекламної стратегії туристичного підприємства / Н. І. Данько // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2013. - № 1086, Вип. 2. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2013_1086_2_27
  Повний текст PDF - 187.639 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Данько Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Данько Н. І. Брендінг як напрям вдосконалення рекламної стратегії туристичного підприємства / Н. І. Данько // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2013. - № 1086, Вип. 2. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2013_1086_2_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Данько Наталя Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського