Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Хавкіна Л. М. 
Феномен корпоративних медіа в сучасному медіапросторі. Рецензія на видання: Олтаржевський Д. О. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 7-8. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2015_7-8_21
  Повний текст PDF - 177.772 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хавкіна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хавкіна Л. М. Феномен корпоративних медіа в сучасному медіапросторі. Рецензія на видання: Олтаржевський Д. О. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 7-8. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2015_7-8_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського