Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | ||
Хавкіна Л. М. Феномен корпоративних медіа в сучасному медіапросторі. Рецензія на видання: Олтаржевський Д. О. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 7-8. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2015_7-8_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хавкіна Л. М. Феномен корпоративних медіа в сучасному медіапросторі. Рецензія на видання: Олтаржевський Д. О. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 7-8. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2015_7-8_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |