Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Хмель О. С. 
Рекламна кампанія Наталії Королевської як антиприклад створення політичного іміджу / О. С. Хмель, К. І. Загребельна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 1074, Вип. 5. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_18
  Повний текст PDF - 214.422 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хмель О.
  • Загребельна К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хмель О. С. Рекламна кампанія Наталії Королевської як антиприклад створення політичного іміджу / О. С. Хмель, К. І. Загребельна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 1074, Вип. 5. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського