Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Мірошниченко С. М. 
Суб’єкт і об’єкт реклами в ділових виданнях України / С. М. Мірошниченко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 1074, Вип. 5. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_15
  Повний текст PDF - 199.098 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мірошниченко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мірошниченко С. М. Суб’єкт і об’єкт реклами в ділових виданнях України / С. М. Мірошниченко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 1074, Вип. 5. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського