Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | ||
Lysytsya N. Brand as a Stimulus for Effective Communication / N. Lysytsya // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2015. - № 1148, Вип. 34. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2015_1148_34_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Lysytsya N. Brand as a Stimulus for Effective Communication / N. Lysytsya // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2015. - № 1148, Вип. 34. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2015_1148_34_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |