Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Шинкаренко О. Є. 
Проблема прогнозування результатів виборів в українському електоральному маркетингу / О. Є. Шинкаренко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2014. - № 1101, Вип. 32. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2014_1101_32_30
  Повний текст PDF - 361.257 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шинкаренко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шинкаренко О. Є. Проблема прогнозування результатів виборів в українському електоральному маркетингу / О. Є. Шинкаренко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2014. - № 1101, Вип. 32. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2014_1101_32_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шинкаренко Олена Євгенівна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського