Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Антонова А. И. 
Особенности влияния рекламы на Я-концепцию личности / А. И. Антонова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2012. - № 1009, Вип. 49. - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2012_1009_49_3
  Повний текст PDF - 209.967 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антонова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антонова А. И. Особенности влияния рекламы на Я-концепцию личности / А. И. Антонова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2012. - № 1009, Вип. 49. - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2012_1009_49_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського