Наукова періодика України | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна | ||
Лець Ю. А. Особистісне самовизначення старшокласника в системі розвивального навчання / Ю. А. Лець // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2010. - № 913, Вип. 44. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2010_913_44_28 Здійснено комплексне вивчення особливостей формування самовизначення особистості у старшому підлітковому та молодшому юнацькому віці у зв'язку зі становленням суб'єкта навчальної дільності. Виявлено принципові відмінності у формуванні особистісного самовизначення у старшому шкільному віці залежно від способу організації навчальної діяльності у початковій і середній школі. Показано, що за умов розвивального навчання процес самовизначення особистості у цьому віці здійснюється повноцінно, що є найважливішим показником особистісного розвитку людини та визначає її здатність до самостійного й усвідомленого вибору власного майбутнього. Установлено взаємозв'язок рівня суб'єктності у навчальній діяльності та показників особистісного самовизначення старшокласників у системі розвивального навчання. Одержано відомості про вплив такої системи на розвиток особистості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лець Ю. А. Особистісне самовизначення старшокласника в системі розвивального навчання / Ю. А. Лець // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2010. - № 913, Вип. 44. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2010_913_44_28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |