Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Ильин И. В. 
Зеркальные формы бренда как идеал капитализма / И. В. Ильин // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Філософія. Філософські перипетії. - 2014. - № 1093, Вип. 49. - С. 36-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIFLO_2014_1093_49_7
  Повний текст PDF - 561.907 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ильин И.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ильин И. В. Зеркальные формы бренда как идеал капитализма / И. В. Ильин // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Філософія. Філософські перипетії. - 2014. - № 1093, Вип. 49. - С. 36-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIFLO_2014_1093_49_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського