Наукова періодика України Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Шталь Т. В. 
Теоретические основы формирования маркетинговых стратегий предприятия / Т. В. Шталь // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2011. - Вип. 961. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2011_961_14
  Повний текст PDF - 235.855 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шталь Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шталь Т. В. Теоретические основы формирования маркетинговых стратегий предприятия / Т. В. Шталь // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2011. - Вип. 961. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2011_961_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шталь Тетяна Валеріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського